
Succesvolle expansie in Duitsland met Linkedin Ads
Met een strategische Linkedin Ads campagne genereerden we maar liefst 42 hoogwaardige leads voor Lune in Duitsland, met een indrukwekkend bereik van 676.000 impressies en een sterke conversieratio van 7,92%.
.jpg)
Lune, specialist in designprullenbakken van hoge kwaliteit, was klaar voor internationale groei. Als bestaande partner voor hun Nederlandse social media beheer, namen ze ons mee in hun ambitie om de Duitse markt te veroveren.
Met LinkedIn als sterk groeiend zakelijk platform in Duitsland, ontwikkelden we een gerichte campagnestrategie die direct resulteerde in kwalitatieve leads.
Lune wilde hun marktaandeel in Duitsland vergroten, maar had een gerichte strategie nodig om de juiste zakelijke prospects te bereiken. Ze zochten een partner die niet alleen hun social media kon beheren, maar ook een effectieve leadgeneratie-strategie kon opzetten specifiek voor de Duitse markt.
.png)
We ontwikkelden een drie-fasenstrategie die perfect aansloot bij de customer journey van Lune's B2B-doelgroep in Duitsland. We startten met een awareness-campagne om het merk Lune stevig op de kaart te zetten in Duitsland. Hierbij richtten we ons op relevante beslissers binnen de doelgroep, en zetten we Lune's designprullenbakken neer als een premium oplossing. Bezoekers die interesse toonden werden opnieuw benaderd met gerichtere content, waarmee we ze transformeerden van 'soft leads' naar 'marketing qualified leads'. In deze fase boden we relevante content die dieper inging op de voordelen van Lune's producten.
.avif)
.avif)
.avif)
De resultaten
676k
8%
42
40
676k
8%
42
40
.png)
Floramix
Door slim gebruik van social ads, Google ads en strategische content creatie hebben we de online verkoop van Floramix over een periode van 3 jaar weten te verdrievoudigen. Met een click-through rate van 5,7% en 7.200 verkopen in slechts 6 maanden laten we zien hoe gericht adverteren écht werkt.
Lees over het project