Swipe naar links

Lage Doelen 2, 7772BL, Hardenberg

Digitale Transformatie van Personeelsacquisitie bij Vakantiepark de Zandstuve

"Hoe kunnen we met effectieve digitale tactieken snel en efficiënt personeel werven voor Vakantiepark de Zandstuve, en tegelijkertijd de essentie van werken bij het park overbrengen?"

Klant
Zandstuve
Dienst
Advertenties
Highlights
Design
Management
Branding
Sociale Advertenties
#conversiegericht

Highlights

Innovatieve wervingsstrategie door gebruik van sociale media campagnes.

Effectief gebruik van dynamische retargeting op Facebook en Instagram voor maximale impact.

Uitzonderlijk resultaat: 159 sollicitaties uit de doelgroep binnen slechts 4 maanden.

Innovatieve wervingstrategieën voor de hedendaagse vakantiepark-sector

Kampeerdorp de Zandstuve, een kindvriendelijk 5-sterren vakantiepark in Hardenberg, staat bekend om zijn rijke aanbod aan activiteiten en luxe glamping ervaring. Gelegen in het schilderachtige Rheeze, Overijssel, biedt het ruime kampeerplekken en prachtige accommodaties.

Het doel van het project

Kampeerdorp de Zandstuve ervaarde een personeelstekort binnen diverse sectoren, waaronder horeca, receptie en het animatieteam. Ons doel was om een robuuste advertentiecampagne op te zetten, specifiek gericht op het stimuleren van spontane sollicitaties via hun website.

De uitdagingen van het project

Met een afnemende marktdynamiek, waarbij minder mensen actief op zoek zijn naar banen, werd de urgentie voor actieve werving op platforms zoals social media steeds groter. Traditionele platforms zoals Indeed zagen een daling in activiteit, waardoor proactieve wervingsstrategieën cruciaal werden.

Onze oplossingen

Strategie

Doelgerichte segmentatie binnen een 25 km radius per vacature voor kosteneffectieve targeting.

Retargeting

Dankzij doordachte funnels met behulp van afbeeldingen, video’s en stories hebben we de advertentiekosten verder geoptimaliseerd en gereduceerd.

Design

We introduceerden een social media-vriendelijke huisstijl die naadloos aansloot bij de algemene branding van Zandstuve, maar met een frissere touch voor een optimale conversie op social media.

Automatisering

Sollicitaties werden automatisch doorgestuurd naar de betreffende afdeling binnen Zandstuve, en uitgesloten van verdere targeting om kosten te besparen.

Ongekend bereik

Meer dan 1.7 miljoen impressies binnen 25 km en een totaal van 159 sollicitaties leidde tot een 100% bezettingsgraad bij Vakantiepark de Zandstuve.

Het resultaat

Binnen slechts 4 maanden hebben we tientallen vacatures gedeeld via Facebook en Instagram's campagne manager. De impact was aanzienlijk: ruim 1.7 miljoen vertoningen binnen een straal van 25 km van Zandstuve, meer dan 10.000 websitebezoeken en een indrukwekkende 159 sollicitaties, wat resulteerde in een volledige personeelsbezetting.

Bespreek de mogelijkheden voor jouw nieuwe website

De potentie van jouw (nieuwe) website bespreken?

Vul de gegevens hiernaast in. We komen snel in contact.

Bedrijfsnaam (optioneel)
Naam
E-mailadres
Telefoonnummer (optioneel)
Bericht

Bedankt voor je aanvraag!

Wij nemen z.s.m. contact met je op!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Bram Reints

Ellen Steunenberg

Bram Reints

Bram Reints

Noor