Highlights
Krachtige Leadgeneratie: Succesvolle inzet van Facebook én Instagram advertenties
Indrukwekkende Conversie: Meer dan 2500 leads binnengehaald in slechts 4 maanden met een uitstekende kosten per lead van €1,30.
Naadloze Opvolging: Alle leads werden efficiënt verwerkt door een geautomatiseerd emailproces via HubSpot.
Verwarm je huis. Niet de planeet.
Borg, een voorloper in duurzame energieopslag, heeft zich toegelegd op warmteopslag. Hun baanbrekende warmtebatterij slaat warmte op tijdens dagen met veel zonne- en windenergie, om deze op andere dagen te gebruiken voor verwarming. Hun boodschap? Warmteopslag is duurzamer, efficiënter en economischer dan andere methoden, en met Borg is een duurzame verwarming altijd mogelijk.
Het doel van het project
Onze uitdaging was tweeledig. Enerzijds wilden we Borg's merk rechtstreeks positioneren bij eindgebruikers via social media en anderzijds wilden we in korte tijd een aanzienlijk aantal pre-sale leads verzamelen. Dit alles met het oog op een aankomende investeringsronde.
De uitdagingen van het project
De overweldigende stroom aan leads was een aangename, maar uitdagende verrassing. Deze onverwachte groei vereiste een snelle implementatie van email marketing automatisering. Persoonlijke follow-up werd onhaalbaar, gezien het grote volume.
Onze oplossingen
Social Media
We creëerden een unieke social media-identiteit die naadloos aansloot bij Borg's visie.
Strategie
Een heldere en concrete strategie voor Borg, die resulteerde in een overweldigend aantal van 2500 leads.
Advertenties
De kracht van Facebook en Instagram werd benut om de beoogde doelgroep effectief te bereiken.
Retargeting
We hielden de aandacht van potentiële klanten vast met geavanceerde Facebook/Instagram retargeting strategieën.
Kosten-effectiviteit
Door een slimme aanpak wisten we de kosten per lead uitzonderlijk laag te houden, op slechts €1,30.
Het resultaat
Terwijl we doorgaan met het verfijnen van onze strategieën, zijn de tussentijdse resultaten overtuigend. Meer dan 2500 leads verzameld tegen een kostenpost van slechts €1,30 per lead. In een markt waar lead-acquisitiekosten stijgen, is dit een buitengewoon resultaat. Met de aankomende lancering van Borg Energy's nieuwe website, verwachten we nog grotere successen.
Bespreek de mogelijkheden voor jouw nieuwe websiteDe potentie van jouw (nieuwe) website bespreken?
Vul de gegevens hiernaast in. We komen snel in contact.